3.5/5 - (2 امتیاز)

تاریخ بروز رسانی دی 23, 1400 by

پرونده ای شبیه به سریال بریکینگ بد تولید و مقاله کمپ اعتیاد به شیشه با همان سبک و سیاق. جریان چهار دانشجوی رشته شیمی که با استفاده از ابزار و آلات آزمایشگاهی، به خالص سازی مواد و تولید مواد مخدر صنعتی پرداخته بودند. عاقبت این چهار دانشجو به دادگاه و حکم اعدام کشیده شده و وکلای پرونده خواستار تجدید نظر در حکم هستند. اما آنچه که مشخص است، عدم تغییر رای صادره از سوی قاضی است

به سراغ تک تک وکلای پرونده می رفتم، تا داستان این چهار دانشجوی نخبه بریکینگ بد تولید و اعتیاد به شیشه را از زبان آن ها بشنوم. جریان از این قرار است که این چهار دانشجو در رشته شیمی مشغول به تحصیل هستند و از قضا جز دانشجو های برتر دانشگاه نیز محسوب می شوند. آنچه آن ها را به سمت و سوی تولید مواد مخدر کشانده است، فقر و نیاز به درآمد بیشتر برای زندگی است. برای همین آن ها، خانه ای در حومه شهر اجاره کرده و به تولید مواد مخدر از قرص های مسکن، هروئین، تریاک و آمفتامین ها می پرداختند. آن ها توانسته اند بودند از این طریق، به ثروتی که هم اکنون توسط دادگاه مصادره شده است، دست یابند.

اعتیاد به شیشه و تولید آشپزخانه

اعتیاد شیشه چیست؟
سریال بریکینگ بد اعتیاد شیشه چیست؟

این چهار نفر که نام های محمد. الف، آرش. ص، مرضیه، خ و کیارش. ع راهی دادگاه شده اند، تا اکنون حدود بیش از 50 کیلوگرم از این مواد را تولید کرده و روانه بازار نموده اند. جریان دستگیری آنان نیز از این قرار است که این چهار دانشجو، از طریق خرده فروش های خود در دانشگاه و سطح شهر، به مشتریان خود مواد می فروختند؛ تا اینکه در یکی از این معامله ها، که در خوابگاه دختران دانشگاه صورت می گیرد، یکی از دانشجویان اوردوز کرده و او را به بیمارستان منتقل می کنند. در ادامه پیگیری مسئولان دانشگاه و خانواده بیمار، فروشنده مواد در خوابگاه پیدا شده و تحت بازجویی قرار می گیرد.

فروش شیشه و قتل

در ادامه بازجویی، سمیه. ش که یکی از ده ها توزیع کننده مواد مخدر بود، به جرم خود اعتراف کرده و نام برخی از ساقی های دیگر را در روند بازجویی به پلیس ها تحویل می دهد. با دستگیری چند تن از ساقی ها، خرید و فروش مواد متوقف شده و خبری از توزیع کنندگان و تولید کنندگان اصلی نمی شود. به همین منظور ستاد مبارزه با مواد مخدر سمیه را آزاد کرده، تا بتوانند از طریق او، به توزیع کنندگان اصلی پی ببرد.

چند روزی از آزادی سمیه سپری نشده بود، که خبر فوت او در حمام خانه اش پلیس ها را شگفت زده می کند. در ادامه بررسی های توسط واحد جنایی، ردی از قاتل در صحنه پیدا می شود. اما از آنجایی که سرنخ یافت شده با هیچ یک از تبهکاران ثبت شده در بانک اطلاعاتی پلیس همخوانی نداشت، پرونده بدون دستگیری قاتل معلق ماند.

از مقاله کمپ ترک اعتیاد شیشه در صفحه اصلی منو سه خط استفاده کنید

از مرگ سمیه چندین ماه می گذشت و خبری از توزیع کنندگان مواد مخدر در دانشگاه نبود، تا بار دیگر خبر مصرف مواد، این بار در خوابگاه پسران تن حراست را به لرزه انداخت. در پی این حادثه، پلیس به صورت نا محسوس وارد عمل شده و با زیر نظر گرفتن دانشجویان مصرف کننده و توزیع کنندگان، بالاخره بعد از 5 ماه توانست پی به توزیع کنندگان اصلی ببرد. با دستگیری سه نفر که از توزیع کنندگان اصلی بودند، پرونده دوباره جان گرفت و این بار پلیس مبارزه با مواد مخدر توانست، سرنخ هایی از توزیع کنندگان دیگر، تولید کنندگان و ماهیت اصلی مواد مخدر به دست آورد.

دستگیری تولید کنندگان شیشه برکینیگ بد

با اعتراف یه سه تن، پلیس مبارزه دستگیری تولید کنندگان شیشه برکینیگ بد با مواد مخدر در آبان ماه سال جاری و طی عملیاتی دلیرانه، به یکی از آشپزخانه های تولید مواد مخدر حمله کرده و توانستند سه دانشجوی تولید کننده را دستگیر کنند. نفر چهارم این جمع که در دبی به سر می برد، مشغول انجام یک معامله برای تولید مواد مخدر در دبی بود. از این رو ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران، با هماهنگی پلیس اینترپل، در صدد بازگرداندن این قاچاقچی به کشور می باشند.

در جریان بازجویی های این سه نفر، آرش. ص به قتل سمیه اعتراف کرد و پرونده وی سریع تر از سایر دوستانش روانه دادخواهی شد. در روند بازپرسی مشخص شد، که آرش و سمیه دارای روابط شخصی خارج از کار بوده اند و زمانی که آرش از خیانت و دادن اطلاعات توزیع کنندگان به پلیس مطلع می گردد، اقدام به قتل سمیه می نماید.

پایان متن.

آقای رنجبر

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

Phone icon
تماس فوری!!
شماره تماس اسلامشهر شهریار واوان پرند
WhatsApp icon
شماره واتساپ انتقادات
تماس فوری (تهران و شهرری) وکرج