2.8/5 - (14 امتیاز)

تاریخ بروز رسانی شهریور 15, 1400 by

شماره تلفن کمپ ترک اعتیاد واوان محدوده آدرس کمپ در چهاردانگه کلینیک رباط کریم محدوده حسن آباد جهت خدمت رسانی به بیماران عزیز میباشد.

شماره کمپ در چهاردانگه رباط کریم محدوده حسن آباد

هر مرکز و کمپ ترک اعتیاد در چهاردانگه رباط کریم محدوده حسن آباد دارای کادر مجرب درمانی خاص خود بوده، که دارای سال ها تجربه در این زمینه می باشند. سوداگران مواد مخدر همواره در جست و جوی نسل جوان و جدید برای فروش کالای خود می باشند. از این رو مواد مخدر را به روش های گوناگون و با رنگ و لعاب های مختلف تبلیغ کرده، تا بتوانند نوجوانان و جوانان را فریب دهند. به عنوان مثال؛ بسیار دیده شده است که شخص از مصرف گل یا همان ماری جوانا دفاع کرده و آن را به عنوان یک ماده مخدر قبول ندارد. حتی در صورت بحث با چنین فردی، او مدعی می شود که گل ماده ای است، که از یک گیاه به دست آمده و نمی تواند باعث اعتیاد شود.

کمپ ترک اعتیاد ندای آرامش زندگی
کمپ ترک اعتیاد رباط کریم و چهاردانگه

خب جای سوال است، که چنین اطلاعات نادرستی را چه کسی به این افراد داده است؟ قطعا کسی که توزیع کننده و فروشنده مواد مخدر می باشد، برای فروش کالای خود، شروع به تبلیغات دروغین در مورد آن می کند.

نقش خانواده در پیشگیری و درمان اعتیاد در نوجوانان

خانواده اولین نهادی است که شخصیت و اعتماد به نفس فرد در آن شکل می گیرد. از این رو هرگونه اختلال در تربیت فرد، در دوران نوجوانی او را به سوی دوستان و جمع های نامتعارف سوق می دهد. بسیار دیده شده است که شخص مواد مخدر را در همین سن و در مهمانی ها شروع کرده است. اگر از بسیاری بیماران اعتیاد پرسیده شود که چرا در دام اعتیاد گرفتار شده اند، قطعا خواهند گفت، که نتوانستیم به تعارف دوستانمان “نه” بگوییم.

آگاهی خانوده از اعتیاد تربیت صحیح فرزندان، یعنی آگاهی دادن به آن ها، قدرت نه گفتن در برابر خواسته های نا به جای دیگران و پرورش اعتماد به نفس آن ها، تنها راه های آسان و ایمن برای پیشگیری از اعتیاد است. اما اگر به هر دلیلی، نوجوانان آلوده به مواد مخدر شدند، چه باید کرد؟

مرکز ترک اعتیاد در اسلامشهر و شهریار جهت ورود متن را لمس کنید

مقاله در حال بروزرسانی میباشد

پایان متن.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

Phone icon
تماس فوری!!
شماره تماس اسلامشهر شهریار واوان پرند
WhatsApp icon
شماره واتساپ انتقادات
تماس فوری (تهران و شهرری) وکرج