تلفن کمپ اجباری قرچک ورامین تمایلی
3.1/5 - (11 امتیاز)

تاریخ بروز رسانی آذر 6, 1401 by

مقاله شماره تلفن کمپ ترک اعتیاد قرچک ورامین بعلاوه کمپ اجباری قرچک و ورامین کمپ (خصوصی/دولتی) بوده که دارای امکانات مناسبی جهت ترک اعتیاد می باشد. از جمله این امکانات می توان به داشتن سالن بزرگ برای بیماران برحسب مدت زمانی که از شروع درمانشان می گذرد، برگزاری کلاس های مشاوره گروهی و خصوصی، رسیدگی به برنامه های روزانه توسط مددکار اجتماعی، برخورداری از کادر درمان مجرب به صورت شبانه روزی، کنترل وضعیت جسمانی بیماران تازه بستری شده به صورت هر چند ساعت یکبار، سرو غذای بهداشتی و گرم به صورت مرتب و در ساعات مقرر، داشتن کتابخانه جهت گذران وقت بیماران، قرار دادن ساعات تفریح و هواخوری در محوطه باز کمپ و… گوشه ای خدمات رسانی کمپ ورامین و قرچک می باشد. امید است که با فراهم آوردن امکانات بیشتر و مناسب تر، بتوانیم رفاه بیشتری برای بیماران به ارمغان بیاوریم.

بستری در کمپ اجباری ورامین و قرچک

هزینه بستری در کمپ ورامین و قرچک بصورت اجباری و اختیاری تمایلی بسته به فرد و دوره درمان متغیر است. از این رو بهتر است جهت اطلاع از نرخ های  شماره های تماس گرفته تا همکاران ما در بخش پذیرش راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

هزینه های پرداختی شامل هزینه خورد و خوراک، اسکان، درمان و آزمایشات اولیه قبل از پذیرش می باشد. فراهم آوردن وسایل شخصی، از جمله پتو و بالش مخصوص بر عهده بیماران است. البته در کمپ ورامین و قرچک حداقل نیاز های اولیه جهت اسکان برای بیماران فراهم است، اما با این حال برخی از بیماران تمایل دارند که وسایل و لوازم شخصی خود را استفاده نمایند که در این صورت اگر با قوانین کمپ مغایرتی نداشته باشد، می توانند آن ها را همراه با خود به کمپ بیاورند.

کمپ ترک اعتیاد اجباری قرچک ورامین
شماره کمپ اجباری و تمایلی قرچک ورامین

لازم به ذکر است که یادآور شویم ،کمپ ورامین و قرچک یک مرکز ترک اعتیاد مجاز بوده که زیر نظر سازمان بهزیستی کشور قرار دارد. از این رو این کمپ دارای نرخ بستری مصوب از سوی این سازمان بوده و تمامی فعالیت های آن قانونی و زیر نظر بازرسان این سازمان قرار دارد.( اطلاعات در مورد کمپ اجباری بیشتر بدانید)

شماره تماس مراجعه به کمپ ورامین و قرچک

مراجعه و شماره تماس تلفنی به کمپ ورامین و قرچک و اطلاع از شرایط بستری، هزینه ها و امکانات کمپ هم می تواند به صورت حضوری انجام شود و هم از طریق شماره های موجود در سایت. هر کدام از این روش ها به صورت شبانه روزی در دسترس بوده و خانواده ها می توانند قبل از بستری کردن بیماران شان به تحقیق و بررسی بپردازند.

این مقاله در حال بروزرسانی میباشد.

خ رنجبر

پایان متن.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

Phone icon
تماس فوری!!
شماره تماس اسلامشهر شهریار واوان پرند
WhatsApp icon
شماره واتساپ انتقادات
تماس فوری (تهران و شهرری) وکرج