لطفا امتیاز دهید post

تاریخ بروز رسانی مهر 28, 1400 by

مقاله اعتیاد به اسید یا همان ال اس دی،در اموزشی کمپ ترک اعتیاد محرک شیشه و اسید  ماده ی مخدر صنعتی است که اولین بار در سال 1935 توسط هافمن به صورت تصادفی کشف شد. این ماده به شدت توهم زا بوده و آثار مخربی بر مغز و روح و روان افراد می گذارد. اغلب افرادی که از اسید استفاده می کنند، ارتباط خود را با دنیایی بیرون از دست داده و دست به کار های خطرناکی مانند پریدن از ارتفاع، پریدن از ماشین در حال حرکت و… می کنند. ال اس دی در اصل به صورت مایع است که آن را بر روی کاغذی می ریزند تا خشک شود. سپس کاغذ را بر روی زبان گذاشته تا از طریق رگ ها جذب شود. معمولا 20 دقیقه الی 1 ساعت طول می کشد، تا آثار توهم در شخص ظاهر شود.

اعتیاد به اسید و ال اس دی lsd

در ادامه اعتیاد به اسید و ال اس دی lsd همان روز و بعد از آنکه کم کم هوشیاری خود را به دست آوردند، برخی یادشان نمی آمد که کجا هستند، چرا برهنه هستند و یا از گروه جدا شده اند. اسید آن چنان مغز آن ها را از بین برده بود، که توهمات شدیدی به سراغشان آمده بود.

آریا از خاطرات آن روز به عنوان یکی از بدترین تجربیات مصرف موادش می گوید. هر چند که اعتیاد اصلا از ظاهرش پیدا نبود، اما با کمی دقت متوجه می شدید، که او در انجام برخی از حرکات و یا بیان جملات مشکل دارد. همه این تاثیرات نشات گرفته از مصرف ال اس دی می باشد. البته او خود این تغییرات را قبول نمی کند و می گوید که یکی از دوستانش که سال ها قبل به مصرف اسید پرداخته است و هم اکنون دیگر هیچ نوع ماده مخدری مصرف نمی کند، در رفتار و اعمال خشونت بسیار مشکل دارد و خودش مثل او نیست.

کمپ ترک اعتیاد شیشه
عوارض اعتیاد به اسید و کمپ ترک اعتیاد lsd و شیشه

عوارض اعتیاد اسید ال اس دی محرک و شیشه

مقاله کمپ عوارض اعتیاد ال اس دی ماده ای شیمیایی است، که تاثیر مستقیمی بر مغز دارد. درست است که مصرف آن اعتیاد آور نیست، اما یکبار مصرف آن، چنان لذتی در شخص به وجود می آورد، که وی را به مصرف بیشتر آن ماده تشویق می کند. اسید فرد را دچار اعتیاد نمی کند، اما مقاومت بدنی او را بالا می برد. یعنی بعد از چند بار مصرف، بدن برای رسیدن به همان شادی و هیجان، نیاز به مقدار بیشتری از ال اس دی دارد. هر بار مصرف اسید، یک تریپ (سفر) نام دارد و اگر این سفر خوب باشد، می گویند که سفر خوب بوده است و اگر بد و یا ناخوشاید باشد، آن را یک سفر بد می گویند. میزان توهم بستگی به میزان و درجه خلوص اسید دارد. هر چه خالص تر باشد، قدرت توهم زایی آن بیشتر می شود.

اسید سبب اختلال ادراکی ماندگار می شود، برای همین روند ترک ال اس دی در کمپ ترک اعتیاد شیشه ، مانند سایر مواد مخدر نخواهد بود و از آن جایی که این ماده در دسته روانگردان ها قرار می گیرد، برای ترک آن باید از روانپزشک و تیم درمانی مجرب استفاده شود.

جهت آگاهی در مورد خدمات کمپ ترک اعتیاد اسلامشهر و شهریار متن آبی رنگ را لمس کنید

پایان متن

آقای رنجبر

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

Phone icon
تماس فوری!!
شماره تماس اسلامشهر شهریار واوان پرند
WhatsApp icon
شماره واتساپ انتقادات
تماس فوری (تهران و شهرری) وکرج