ماده مخدر نخ چیست ؟
5/5 - (1 امتیاز)

تاریخ بروز رسانی اسفند 6, 1399 by

 مقاله آموزشی ترک اعتیاد به ماده محرک نخ به گزارش یکی از روانشناسان مرکز ترک اعتیاد تهران، جوانی به کلینیک مراجعه کرده بود، که دچار زخم های شدیدی بر بدن بوده و آثار توهم در رفتار او مشخص بود. بعد از بررسی های صورت گرفته، خبر از کشف نوع ماده مخدر جدیدی همه را در شوک فرو برد

نخ ماده مخدری بود که این جوان مصرف کرده بود. رنگ این ماده مخدر شبیه به برنج سوخته بوده و شکل ظاهری آن شبیه به نخ می باشد. این ماده را یا به دور سیگار می پیچند و یا با شیار های با عمق 2 الی 3 سانت و طول 7 الی 8 سانت در بدن جاسازای می کنند، تا از طریق خود جذب شود.

ماده مخدر نخ چیست
اعتیاد به نخ

اعتیاد به ماده محرک نخ

ماده مخدر نخ از دسته آمفتامین ها، متامفتامین، ال اس دس، کتامین و سایر مواد بیهوشی و روانگردان می باشد. این ماده مخدر در زمان مصرف بسیار توهم زا بوده و مصرف کننده را، به استفاده از سایر مخدر ها متمایل می کند.

از جمله آثار سوء مصرف نخ می توان به نزدیک بینی ارتفاعات و عدم تشخیص بعد و حجم اشیا، فراموشی شدید، تورم مغز، توهم، عدم هوشیار، لرزش عضلات، فشار خون بالا، تشخیص ندادن خانواده، تاثیرات منفی بر قلب کلیه و کبد، اشاره کرد.

این ماده مخدر نیز همانند سایر هم خانواده های خود از جنوب شرق آسیا وارد ایران شده و همانند اعتیاد به شیشه به شدت اعتیاد آور است. برخی عقیده دارند که نخ اعتیاد آور نیست، اما باید تاکید کرد که در صورت یکبار مصرف این ماده، اعتیاد شدید در مصرف کننده ایجاد شده و هیچ درمان دارویی برای وجود ندارد.

پایان متن.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

Phone icon
تماس فوری!!
شماره تماس اسلامشهر شهریار واوان پرند
WhatsApp icon
شماره واتساپ انتقادات
تماس فوری (تهران و شهرری) وکرج