3.5/5 - (45 امتیاز)

تاریخ بروز رسانی شهریور 17, 1401 by

شماره تلفن و آدرس کمپ ترک اعتیاد مجاز در اسلامشهر و شهریار تمایلی و اجباری خانواده جهت خدمت رسانی به بیماران عزیز میباشد.

مرکز ترک اعتیاد در اسلامشهر و شهریار

مرکز بازپروری مجاز ترک اعتیاد ، مجموعه ای از کمپ های مجاز می باشد که بخش در اسلامشهر و شهریار  جهت خدمت رسانی به بیماران عزیزمشغول به فعالیت می باشند. این مرکز با توجه به نیاز جامعه در خصوص گسترش درمان بیماری اعتیاد و جلوگیری از هم پاشیدگی بنیان خانواده، تشکیل شده است.

کمپ ها با روش پرهیز مداری (عدم ترس از خماری)، تحت نظر سازمان محترم بهزیستی کشور مشغول به فعالیت می باشند. این روش از ترک اعتیاد، دارای کمترین عوارض جانبی و بوده و احتمال بازگشت فرد به مصرف مواد مخدر بسیار کمتر است.

Addiction Rehabilitation Center Medical hamta

شماره کمپ اعتیاد اسلامشهر و شهریار
کمپ اعتیاد اسلامشهر و شهریار

کمپ ترک اعتیاد شهریار

هر مرکز و کمپ ترک اعتیاد مجاز در شهریار دارای کادر مجرب درمانی خاص خود بوده، که دارای سال ها تجربه در این زمینه می باشند. علاوه بر این محیط کمپ ها به گونه ای طراحی شده اند، که بیماران دارای بیشترین مصرفی مواد محرک همانند اعتیاد به شیشه و گل در مدت خاص بستری باشند. علاوه بر این، خانواده ها می توانند با هماهنگی قبلی به ملاقات عزیزان خود آمده و در جلسات مشاوره عمومی که توسط مشاوران روانشناس مرکز و مددکاران خانواده تشکیل می شود، شرکت کنند.

پذیرش بیماران در مراکز مجاز

اینکه بیماران دارای چه شرایطی باشند، در پذیرش آن ها بسیار موثر است. اما در مقابل تمامی شرایط پذیرش کمـپ ترک اعتیاد مجاز  ما برای بیماران اعتیاد قرار می دهیم، خود نیز وظایف و مسئولیت هایی داریم، که به درستی به آن ها پایبند هستیم. مثلا در اختیار گذاشتن تمامی امکاناتی که برای بیماران در نظر گرفته شده است، اجرا کردن تمامی تعهداتی که در پرونده بیمار ذکر شده و حتی فراهم آوردن بستری امن و راحت برای ترک بیماران اعتیاد، از جمله تعهدات اخلاقی ما به آن ها است. علاوه بر این موارد، روند درمان به صورت کامل برای بیمار و یا وابسته نزدیک او شرح داده می شود و بستگان بیمار می توانند در روز های معینی برای دیدن بیمار خود مراجعه کنند.

شماره تماس مرکز مشاوره و بستری

بصورت شبانه روزی

آقای رنجبر

پایان پیام.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

Phone icon
تماس فوری!!
شماره تماس اسلامشهر شهریار واوان پرند
WhatsApp icon
شماره واتساپ انتقادات
تماس فوری (تهران و شهرری) وکرج