3/5 - (1 امتیاز)

تاریخ بروز رسانی مرداد 18, 1402 by

خرید و فروش انواع دختر بچه و پسر بچه و معیار قیمت آن نوزاد بخاطر اعتیاد شدید والدین بوده این پرونده شاید یکی از دردآور ترین و بی رحمانه ترین پرونده هایی باشد که این روز ها در دادگاه در حال اجرا است. این پرونده مخوف حدود 4 سال است که توسط پلیس های آگهی در حال پیگیری بوده و سرانجام سر دسته این باند قاچاق انسانی پس از 4 سال پنهان شدن، دستگیر و روانه دادگاه شد. اسمش مهدی “حدود 5 سال است که در این کار هستم و تا به امروز بیش از 100 کودک را خرید و فروش کرده ام. راستش را بخواهید گمان نمی کنم کار خلافی کرده باشم زیرا که مادران این نوزادان با رضایت خود، فرزاندانشان را به من تحویل می دادند. البته در هنگام تحویل چند قطره اشکی می ریختند و کمی ناله سر می دادند، اما به محض اینکه رنجبر پر از پول را دریافت می کردند، از جای خود بلند شده، اشک هایشان را پاک کرده و حتی دیگر پشت سر خود را نگاهی هم نمی انداختند. راستش را بخواهید من انقدر قیمت های خوبی به آنها پیشنهاد می دادم که تا به امروز حتی یک زن هم پیدا نشده که دوباره به سراغ فرزند خود بیاید.

فروش بخاطر اعتیاد والدین نوزاد بچه

حقیقتا نمی دانم که آیا همه آن ها پدر دارند یا خیر و گاها فروش نوزاد بخاطر اعتیاد شدید والدین میباشد. اغلب آن ها فرزند نامشروع بوده و یا مادرانی دارند که نمی خواهند مسئولیت فرزند خود را به عهده بگیرند. دسته ای دیگر نیز فرزندان بسیاری داشته و از پس مخارج آن ها بر نمی آیند و برای همین فرزند خود را به نرخ خوبی فروخته تا بتوانند شکم بچه های دیگرشان را پر کنند و اما دسته چهارم که شغل شان فرزند آوری است. این دسته از افراد تعدادشان کم است اما معمولا بعد از فروش سه فرزند، آنقدری پول به دست می آورند که بتوانند زندگی راحتی داشته باشند.

 

فروش نوزاد بخاطر اعتیاد والدین به مواد مخدر
فروش نوزاد بخاطر اعتیاد والدین به مواد مخدر

فروش دختر و پسربچه

خرید و فروش دختر بچه و پسر بچه نوزادان قیمت ها بستگی به عوامل مختلفی دارد. مثلا ظاهر کودک، جنسیت آن، سالم بودن و یا داشتن نقص. معمولا نوزادان دختر را بهتر از نوزادان پسر می خرند و ما نیز بیشتر به دنبال نوزادان دختر هستیم.

ما مشتریان را در کلینک های ناباروری و زنان زایمان نشان می کردیم. بعد در یک فرصت مناسب شخصی را به کنار آنها می فرستادیم تا درباره به فرزندی قبول کردن یک نوزاد با آن ها صحبت کند. این پروسه معمولا چند ماه به طول می انجامید. زیرا جلب اعتماد این افراد بسیار سخت بود. برای مشتریان خارجی نیز ما یک واسط داشتیم که وی نوزادان را از ما تحویل می گرفت.

چگونه دستگیر شدید؟

دستگیری ما بر اثر یک سهل انگاری صورت گرفت. زمانی که یکی از نوزادان بیمار شد و ما او را برای ماداوا نزد پزشک بردیم. نوزاد دچار یک بیماری ژنتیکی بود که برای درمان به پدر و مادر واقعی او نیاز بود. برای همین هم پزشکان از مرد و زنی که خود را به جای پدر و مادر او معرفی کرده بودند خواستند که آزمایش بدهند. بعد از این درخواست، آن ها هر دو بیمارستان را ترک کرده و نوزاد را در بیمارستان رها کردند.

بعد از رفتن آنها، مسئولان بیمارستان با پلیس تماس گرفتند. بعد از چهره نگاری و مشخص شدن هویت این دو فرد، پیگیری های شروع شدند. حدود دو ماه بعد در حین انجام یکی از فروش ها که از قضا خریدران همان مامور های مخفی پلیس بودند، من نیز دستگیر شده و روانه بازداشتگاه شدم.

از هویت کودکان فروخته شده اطلاعی دارید؟

خیر. از آنجایی که خانواده های این نوزادان با میل و رغبت خود به فروش نوزدان می پرداختند، ما هیچ اطلاعاتی از خریداران بایگانی نمی کردیم. حقیقتا هم نمی دانم کجایی این کار غیر قانونی است. زمانی که هم خریدار و هم فروشنده هر دو راضی به این کار هستند، من تنها یک واسط بوده که آن ها هر دو بتوانند سود ببرند. الان هم برای این واسطه گری خدا می داند که چند سال حبس در انتظار من است.

پایان متن.

آقای رنجبر

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

Phone icon
تماس فوری!!
شماره تماس اسلامشهر شهریار واوان پرند
WhatsApp icon
شماره واتساپ انتقادات
تماس فوری (تهران و شهرری) وکرج