شماره و آدرس کمپ ترک اعتیاد پرند تهران شیشه
3.5/5 - (11 امتیاز)

تاریخ بروز رسانی بهمن 14, 1400 by

جهت دسترسی کاربران و راحتی به دستیابی مقلات در مورد کمپ ترک اعتیاد موجود شماره و آدرس کمپ ترک اعتیاد پرند تهران شیشه در حال رایزنی با مراکز مجاز نزدیک به این محدوده شهری هستیم لذا کاربران و خانواده محترم بزودی معرفی خواهد شد و دسترسی نزدیک به شهرری در حال حاضر به بیمارذان در پرند در صورت تمایل حاضر به خدمات بستری و درمان میباشد.

در پی چندین مراجعه، که در آبان ماه سال جاری به بیمارستان عشایر لرستان صورت گرفت، مشخص گردید، که تمامی بیماران دچار یک نوع مسمومیت حاد با مواد مخدر شده اند. از آنجایی که همگی آن ها دارای یک نوع علائم بودند، با پلیس تماس گرفته شد تا اصل ماجرا مشخص شود.

مقاله کمپ ترک اعتیاد پرند و اعتیاد شیشه

شماره و آدرس کمپ ترک اعتیاد پرند تهران شیشه
شماره و آدرس کمپ ترک اعتیاد پرند

کاربران گرامی مقاله کمپ ترک اعتیاد واقع در پرند در حال آپدیت شدن میباشد در طی روند بررسی های صورت گرفته و پرس و جو از بیماران، مشخص شد که همگی آن ها از یک نوع داروی مسکن دست ساز بسیار گران قیمت که از یک عطاری مشترک خریداری شده بود، استفاده کرده اند. در بررسی های بعدی، داروی مورد نظر به آزمایشگاه پلیس فرستاده شد تا محتوای آن مشخص شود. نتایج آزمایش حاکی از دوز بسیار بالایی از مواد مخدر در دارو بود. در حقیقت دارویی که این بیماران مصرف می کردند، حاوی بیش از 70 درصد تریاک، 10 درصد هروئین و سایر مواد افزودنی بود. این دارو که با نام مسکن در این عطاری به فروش می رسید، در دوز های بسیار کم تجویز می شد و همین امر مانع از اعتیاد زودرس این بیماران شده بود. اما در یک اشتباه مرگبار، عطار به جای هروئین از آمفتامین ها اعتیاد به شیشه استفاده کرده بود، که همین موضوع باعث بروز اختلال در حرکت و صحبت در بیماران شده بود.

کمپ ترک اعتیاد شیشه
اعتیاد شیشه

کمپ تمایلی و اجباری در پرند تهران

کمپ تمایلی و اجباری در پرند تهران در مقاله لینک آبی رنگ شده جهت کسب اطلاعات بیشتر کمپ اجباری پرند را لمس کنید تا به صفحه جدید منتقل شوید و اما در ادامه مقاله ،پیگیری های صورت گرفته توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر، منجر به دستگیری مجرم شده و بازجویی ها از وی آغاز گردید. در طی این بازجویی ها، شخص به ساختن این دارو های دست ساز اعتراف کرده و هدفش را کسب درآمد بیشتر از این طریق عنوان کرد. در خصوص اشتباه آخر نیز، وی منکر آن شد که اشتباه کرده است. زیرا که او عمدا و به دلیل قیمت بالای هروئین، دارو های آمفتامین را جایگزین کرده بود.

در ادمه مقاله خبری اعتیاد با بررسی دقیق عطاری، ده ها بسته از این دارو کشف و ضبط گردید. همچنین میزان 760 گرم تریاک و 70 گرم شیشه نیز یافت شد. ادامه روند دادرسی، به شعبه یک دادرسی استان لرستان ارجاع داده شد.

کاربران عزیز جهت پیگیری و اطلاعات دقیق میتوانید با شماره تماس کمپ پرند اقدام کنید

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

Phone icon
تماس فوری!!
شماره تماس اسلامشهر شهریار واوان پرند
WhatsApp icon
شماره واتساپ انتقادات
تماس فوری (تهران و شهرری) وکرج